Idiomes a l'estiu

El Centre de Llengües de la Universitat Politècnica de València obri el termini de matrícula, de l'1 al 26 de juny, dels cursos intensius d'idiomes per al mes de juliol

[ 01/06/2015 ]

De l'1 al 26 de juny està oberta la matrícula per als cursos intensius orals d'idiomes del mes de juliol, excepte per als alumnes del Centre de Llengües que hagen aprovat el nivell corresponent en les convocatòries de febrer a maig del 2015, que tenen de termini només de l'1 al 12 de juny. L'oferta inclou els nivells dels cursos següents: anglès A2, B1, B1+, B2 i C1; francès A2 i alemany A2.

A partir del dia 15 i fins al dia 26 juny, es poden matricular també la resta de membres de la comunitat universitària que hagen superat la prova del nivell corresponent en les convocatòries de setembre del 2014, de gener i juny del 2015, i els alumnes que hagen realitzat el curs de cada nivell al Centre de Llengües des de la convocatòria de febrer a maig del 2014.

Els cursos s'impartiran del 6 al 17 de juliol i tindran una durada total de 30 hores, repartides en cinc sessions setmanals de tres hores cadascuna. Les classes tindran grups reduïts de 10 a 16 persones. La inscripció es realitza a través de la web del Centre de Llengües.

Les proves de nivell tindran lloc els dies 8 i 9 de juny al Centre de Llengües (edifici 4P) i prèviament cal matricular-se, fins al 2 de juny, en la web del Centre de Formació Permanent. La realització de la prova de nivell no implica la reserva de plaça. L'admissió en els cursos dependrà del nombre de places lliures.

Tota la informació detallada sobre els preus de matrícula i les proves de nivell, així com els horaris dels cursos, es pot consultar en la pàgina web del CDL que figura a continuació:

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC