Beques Fulbright

Es convoquen quatre beques per a assistir a un dels dos Instituts d'Estiu 2015 que tindran lloc a universitats nord-americanes. El termini d'inscripció està obert fins al pròxim 23 de febrer.

[ 05/02/2015 ]

El programa Fulbright ha presentat les seues beques perquè joves universitaris entre 19 i 23 anys puguen assistir a un dels dos Instituts d'Estiu que tindran lloc en universitats nord-americanes.

Es proposaran quatre candidats per a assistir als cursos de l'Institute on Environmental Stewardship i l'Institute on Social Entrepreneurship. Cada institut comptarà amb 20 participants, i el programa es desenvoluparà durant cinc setmanes, entre juny i juliol del 2015. A part de l'enfocament acadèmic de cada institut, el programa cerca familiaritzar els participants amb la cultura i la societat nord-americana.

Poden sol·licitar la beca aquells estudiants universitaris espanyols o ciutadans de la Unió Europea, entre 19 i 23 anys, que estiguen estudiant actualment el segon o tercer curs del grau. Els alumnes han de tenir bon expedient acadèmic i ser capaços de comunicar-se en anglès en un ambient acadèmic.

Els estudiants interessats a optar a aquestes beques han de presentar una sol·licitud, i adjuntar el DNI, una fotografia recent, l'expedient acadèmic dels estudis universitaris, dues cartes de referència en anglès i, opcionalment, els resultats del TOEFL o IELTS.

La beca cobreix totes les despeses derivades de la participació en el curs, des del viatge i el transport fins al cost del curs, passant per l'allotjament en residències universitàries, la manutenció i una assignació per a llibres, activitats culturals i despeses imprevistes. Inclou, a més, una pòlissa d'assegurança d'accidents i de malaltia.

El període de sol·licitud està obert fins al 23 de febrer del 2015. Les entrevistes personals es desenvoluparan al març d'enguany, segons s'indica en les bases de la convocatòria, que es poden consultar en l'enllaç que figura a continuació.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom