Excel·lència acadèmica

El Center for World University Rankings situa la UPV entre les 500 millors universitats del món i la 204 en patents internacionals

[ 15/07/2014 ]

El Center for World University Rankings (cwur.org) ha situat la Universitat Politècnica de València (UPV) entre les 500 millors universitats del món. Concretament, ocupa la posició 474 d'aquesta classificació internacional.

Dels més de 20.000 centres d'educació superior del món, aquest rànquing classifica els 1.000 millors a partir de paràmetres com ara la qualitat de l'ensenyament, les publicacions en revistes científiques d'impacte, el nombre de patents internacionals o la quantitat de cites dels treballs publicats pels investigadors, i situa la UPV en el tretzè lloc entre totes les universitats espanyoles.

Elit universitària mundial en patents internacionals

El rànquing CWUR 2014 destaca també la UPV en el camp de les patents internacionals, on la situa en el lloc 204.

Les universitats espanyoles, en vuitena posició i per davant de països com el Canadà, Austràlia, Suècia o Finlàndia

Al costat de la UPV, figuren en el rànquing CWUR 2014 de les 1.000 millors universitats del món altres 40 universitats espanyoles, la qual cosa situa el sistema universitari espanyol en el vuitè lloc del món, sols per darrere dels dels Estats Units (229), la Xina (84), el Japó (74), el Regne Unit (64), Alemanya (55), França (50) i Itàlia (47).

Així, potències en l'àmbit educatiu universitari com són el Canadà (32), Austràlia (27), Àustria (12), Suècia (11), Finlàndia (9), Suïssa (9) i Nova Zelanda (6) apareixen per darrere d'Espanya (41) en el rànquing.

La UPV, l'única tecnològica espanyola present en tots els rànquings de prestigi internacional

Els resultats obtinguts en aquest rànquing reforcen el lideratge de la UPV, l'única universitat tecnològica espanyola que apareix sense excepció en tots els principals rànquings internacionals (Xangai, QS, THE), independentment dels criteris que es valoren en cada cas i de la metodologia emprada per a fer-ho.

Notícia UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries