Navegació per satèl·lit

Si vols participar en el Concurs Europeu de Navegació per Satèl·lit, acudeix a la presentació que tindrà lloc el dilluns 7 d'abril a la Ciutat Politècnica de la Innovació.

La Universitat Politècnica de València acull el dilluns 7 d'abril la presentació del Concurs Europeu de Navegació per Satèl·lit (European Satellite Navigation Competition, ESNC), un certamen que premia les millors idees per al desenvolupament d'aplicacions de navegació per satèl·lit. La presentació té lloc, a les 12 hores, a la sala d'actes del Cub Groc de la Ciutat Politècnica de la Innovació (edifici 8G del campus de Vera).

El concurs està dirigit a tota la comunitat universitària i també al teixit empresarial de la província, ja que cerca els millors serveis, productes i innovacions que utilitzen la navegació per satèl·lit en la vida quotidiana. Des del 2004, l'ESNC ha crescut fins a convertir-se en una enorme xarxa mundial d'innovació i coneixement, amb 25 regions associades i més de 200 experts industrials i científics de tot el món. En les diferents convocatòries han participat més de 8.200 desenvolupadors.

En total, l'ESNC 2014 repartirà premis valorats en un milió d'euros aproximadament. No importa l'estat de desenvolupament en què es trobe el projecte, servei o idea de negoci presentada. De fet, un dels objectius que persegueix el concurs és afavorir el procés, des de la idea inicial fins a convertir-la en una realitat empresarial. A més del premi en metàl·lic, els guardonats tindran accés a un viver d'empreses, formació per a emprenedors, consultoria de patents, suport a la realització d'estudis de mercat, assistència tècnica, ajudes a la comercialització i accés a experts i finançament públic, entre altres.

A la Comunitat Valenciana, l'ESNC 2014 està organitzat pel Consorci Espacial Valencià, en col·laboració amb els cinc parcs científics valencians: Ciutat Politècnica de la Innovació (Universitat Politècnica de València), Parc Científic (Universitat de València), Espaitec - Parc Científic, Tecnològic i Empresarial (Universitat Jaume I de Castelló), Parc Científic - Empresarial (Universitat Miguel Hernández d'Elx) i Parc Científic d'Alacant (Universitat d'Alacant).

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella