Noves adquisicions

La Biblioteca Central de la UPV vol ampliar les seues col·leccions sobre esports, idiomes, oci, etc. i donar-les a conèixer entre els membres de la comunitat universitària.

La Biblioteca Central de la Universitat Politècnicia de València vol intensificar la difusió i l'actualització d'aquelles col·leccions que no estan relacionades directament amb les titulacions que s'imparteixen a la UPV, però que són igualment interessants per a la comunitat universitària (materials sobre esports, idiomes, viatges, oci, etc.).

A més de les campanyes de promoció que s'estan realitzant, la Biblioteca ha decidit eixir al campus i col·laborar amb altres serveis per la vinculació especial entre els usuaris i la col·lecció bibliogràfica.

Aquesta col·laboració s'ha iniciat amb l'Àrea d'Esports i el Centre de Llengües (CDL), i, posteriorment, amb el Servei de Normalització i Promoció Lingüística (SPNL) i l'Oficina de Programes Internacionals d'Intercanvi (OPII). Aquesta col·laboració es concreta en l'adquisició de nous materials bibliogràfics que milloren i actualitzen les col·leccions existents.

Aquesta acció s'emmarca en el pla de millora 2013 de la Biblioteca: "Coneix més i millor les col·leccions de les biblioteques UPV".

Cal recordar que, a part dels serveis de la UPV, qualsevol membre de la comunitat universitària pot sol·licitar la compra de materials bibliogràfics a través del formulari que figura a peu de pàgina.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic