Bon Dia amb Bicicleta

El dijous 18 d'abril, la UPV organitza la Jornada Bon Dia amb Bicicleta. Excursió pels voltants del campus de Vera, amb la col·laboració de diverses entitats i associacions.

Amb el lema "El valencià, com la bicicleta: saludable, sostenible i de futur", s'organitza la jornada Bon Dia amb Bicicleta, que té com a objectiu la promoció de l'ús del valencià, l'ús de la bicicleta com a mitjà de transport sostenible a la UPV, el coneixement de l'entorn pròxim de la UPV, la sostenibilitat i la mobilitat responsable per a l'accés a la Universitat i l'estalvi de recursos en l'ús de mitjans de transport.

La jornada consisteix en un recorregut amb bicicleta per l'entorn immediat del campus de Vera (València), l'horta d'Alboraia i els pobles pròxims, així com la zona de la Malva-rosa i el Cabanyal-Canyamelar. Es partirà a les 12 h des de la Casa de l'Alumne de de la UPV i tindrà una durada aproximada de dues hores i mitja.

El recorregut previst partirà de l'esplanada enfront de la Casa de l'Alumne i continuarà per c/ Enginyer Fausto Elio - avinguda dels Tarongers - c/ Josep Benlliure (Cabanyal- Canyamelar) - passeig Marítim (del Cabanyal, de la Malva-rosa i de la Patacona) - ermita del Miracle dels Peixets - barranc de Carraixet - horta d'Alboraia - carril bici - ruta de les Palmeretes - camí de Farinós - camí de Vera - UPV (Casa de l'Alumne). Per a veure el recorregut es poden consultar els enllaços del plànol interactiu, el plànol intern i l'extern.

La inscripció és gratuïta i es pot realitzar mitjançant un formulari en la intranet de la UPV o a través de la pàgina web Bondia, que es troba a peu de pàgina, fins al dimarts 16 d'abril, a les 12 h.

Les persones participants rebran un jupetí reflector del Bon Dia a l'inici de l'activitat i entraran en el sorteig d'una bicicleta. A més, a meitat del recorregut (a l'ermita del Miracle dels Peixets, cap a les 13.15 h) hi haurà un avituallament, consistent en aigua, orxata i fartons.

L'excursió està regida per l'assegurança de responsabilitat civil de la UPV i l'assegurança d'accidents, a més de comptar amb la presència contínua d'una ambulància amb ATS i la col·laboració de departaments de protecció civil i de la policia local dels ajuntaments d'Alboraia i de València, i dels serveis d'Esports, Medi Ambient, Seguretat i Assumptes Generals de la UPV.

En l'enllaç que es troba a peu de pàgina hi ha tota la informació relacionada amb Bon Dia amb Bicicleta: circulació amb bicicleta amb seguretat, consells, recomanacions i arguments per a circular amb bici; normes generals per als participants, i nomes sobre l'ús del casc en la bicicleta i les assegurances.

La jornada compta amb la col·laboració de les institucions i entitats següents: Ajuntament de València, Ajuntament d'Alboraia, Associació Per l'Horta, Plataforma Salvem el Cabanyal, Xarxa d'Organitzacions de la UPV, ESN, València amb Bici, Terra Crítica, Utòpika i Acció Ecologista Agró.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom