Fòrum E de la UPV 2012

El dimecres 18 i el dijous 19 d'abril la Universitat Politècnica de València organitza la XII edició del Fòrum d'Ocupació i altres activitats relacionades amb l'ocupabilitat.

La Universitat Politècnica de València organitza la XII edició del Fòrum d'Ocupació-Trobada entre Empreses i Estudiants el dimecres 18 i el dijous 19 d'abril, amb la participació de 57 empreses a l'Àgora del campus de Vera (València), on podràs tenir un contacte directe, presentar el currículum i, d'aquesta forma, participar en els processos de selecció que estan duent a terme.

Es confirma que les millors oportunitats per a l'eixida de la crisi són per a les empreses que basen la seua estratègia en la innovació i el coneixement. Malgrat la situació de crisi econòmica, són moltes les empreses que vénen a la UPV per a potenciar les relacions amb la comunitat universitària i buscar els millors currículums universitaris per a incorporar-los als seus equips de treball.

L'edició d'enguany del Fòrum d'Ocupació de la UPV-Trobada entre Empreses i Estudiants es consolida com una aposta de futur. A més, tindrà una àmplia representació internacional de la Xarxa Eures, procedent de països com ara Dinamarca, Noruega, Suècia, Holanda i Alemanya, i d'empreses internacionals, així com la presència d'una àmplia delegació institucional i empresarial de la regió alemanya de Saxònia-Anhalt, que faran diverses presentacions.

També pots assistir a les 34 conferències que duran a terme diverses empreses, en les quals donaran a conèixer la seua organització, els perfils professionals que demanen i les polítiques de selecció. Així mateix, es realitzaran activitats relacionades amb l'emprenedoria, l'orientació professional i l'ocupació.

Enguany hi participen 6 empreses més que el 2011, la qual cosa suposa un creixement d'un 11,76% respecte a l'any anterior. En el Fòrum d'Ocupació de la UPV 2012 estan presents importants empreses de diferents sectors industrials: agroalimentari, construcció, tecnologies de la informació i serveis.

A més, el 65 % de les empreses assistents enguany ho van fer en l'edició anterior (37 empreses), mentre que el 35% són noves respecte al 2011. D'altra banda, del còmput general de 57 firmes participants, un total de 19 , és a dir, un 33,3%, hi participen per primera vegada.

L'acte inaugural del XII Fòrum E de la UPV té lloc el dimecres 18 d'abril, a les 10.30 h, al Paranimf de l'edifici del Rectorat de la UPV. Sota el lema "Oportunitats en el mercat laboral de la Unió Europea per a joves qualificats", l'acte estarà presidit pel rector de la Universitat Politècnica de València, Juan Juliá, i hi assistiran el ministre d'Ocupació i Acció Social de la regió de Saxònia-Anhalt, Norbert Bischoff, i la consellera d'Educació, Formació i Ocupació de la Generalitat Valenciana, Mª José Català.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%