En la primera de les ponències, sota el títol "Comunicación y gobierno", Juan Manuel Mora, vicerector de Comunicació Institucional de la Universitat de Navarra, va parlar sobre les aportacions que una comunicació eficaç pot suposar per al bon govern de qualsevol institució.
Tot seguit, Elisa Montserrat, directora de Publicitat i Màrqueting en el Vicerectorat de Comunicació Institucional de la Universitat de Navarra, va oferir la ponència "Marca corporativa: más allá de un símbolo", en què va analitzar les principals aportacions d'una bona marca a la reputació corporativa.
Finalment, en la ponència "Las relaciones con los medios. ¿Relaciones públicas, publicidad o comunicación institucional?", Jesús C. Díaz, director de Relacions amb els Mitjans de la Universitat de Navarra, va abordar els principis essencials de la comunicació externa de les organitzacions.
La Jornada sobre Comunicació, Marca i Relacions amb els Mitjans va ser organitzada per la Direcció de Comunicació Institucional de la Universitat Politècnica de València, a través de l'Àrea de Comunicació, en virtut del conveni subscrit amb la Universitat de Navarra, referent internacional en qüestions de comunicació institucional.
Notícies destacades