Setmana de la Muntanya

Del 12 al 19 d'abril, té lloc la I Setmana de la Muntanya, organitzada pel Grup de Muntanya Politècnic (GMP) i la Secció d'Espeleologia, amb la col·laboració del Vicerectorat d'Esports de la UPV.

Durant la setmana es realitzaran diverses projeccions per part de les seccions del Grup de Muntanya (alpinisme, escalada, carreres per muntanya, etc.) i de la Secció d'Espeleologia. També s'ha organitzat un concurs de fotografia temàtica de muntanya, una competició d'escalada de bloc al rocòdrom exterior de la UPV i un dia d'entrada lliure al rocòdrom per a qui vulga provar què és l'escalada.

El dimarts 19 d'abril té lloc el mercadet de muntanya de segona mà a l'Àgora del campus de Vera. S'hi pot vendre el material que no s'utilitze o trobar alguna ganga per a l'eixida a la muntanya.

El cap de setmana del 16 i 17 d'abril hi ha una eixida conjunta en la qual s'ofereixen, a nivell d'iniciació, diferents activitats. Per acabar la setmana s'ha previst una xarrada per part d'Alberto Ayora, cap d'expedició del Grup Militar d'Alta Muntanya, col·laborador del programa Al filo de lo imposible i autor de llibre Gestión del riesgo.

• Cartell de la I Setmana de la Muntanya
  • Grup de Muntanya Politècnic
  • Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales