Resultats de la preinscripció

Consulta si t'han admès a la UPV a partir de les 13 hores d'avui divendres 15 de juliol. Si la resposta és afirmativa, no oblides matricular-te

[ 21/07/2022 ]

Avui divendres 15 de juliol, a partir de les 13 hores, es faran públics els resultats de la preinscripció en els graus de la UPV, que podràs consultar des d'aqueix moment ací.

Si t’han admès, en l'enllaç accés a l'automatrícula, trobaràs la data i hora a la qual has de matricular-te. Recorda que la matrícula es realitza a través d'internet i que és molt important dur-la a terme en l'horari assignat, ja que, en cas contrari, la plaça s'assignarà a un altre estudiant a través de les llistes d'espera.

Termini de reclamació

El termini de reclamació als resultats de la preinscripció començarà el dilluns 18 de juliol i finalitzarà a les 14 hores del dimecres 20 de juliol. La reclamació ha de realitzar-se a través del següent enllaç. La resolució d'aquestes reclamacions es publicarà el divendres 22 de juliol.

Termini de matrícula en graus i dobles graus

El termini ordinari de matrícula per a estudiants de grau de nou ingrés és del dimarts 19 al dimecres 20 de juliol de 2022, tots dos inclusivament. Les places de la UPV que s'hagen quedat vacants s'oferiran a les persones que estiguen en les llistes d'espera.

Si et matricules en una titulació i, posteriorment, t'admeten en un altre grau que siga de major interès per a tu, pots matricular-te en aquest últim i anul·lar així la matrícula anterior.

Aquest procediment és automàtic si els dos graus són de la UPV (l'aplicació d'automatrícula, quan et matricules del segon grau, et preguntarà si vols anul·lar la matrícula del primer). Però si els estudis són de diferents universitats, has de preguntar en el centre on t'hages matriculat primer com has de sol·licitar la baixa de la matrícula.

Matrícula en Programes Acadèmics de Recorreguts Successius (PARS)

Els estudiants admesos en un d'aquests programes rebran la cita per a l'automatrícula en el grau vinculat a aqueix PARS durant els mateixos dies que la resta d'estudiants de nou ingrés, a excepció dels admesos en els PARS d'Enginyeria Informàtica, Enginyeria Agronòmica (via Grau en Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural), Enginyeria Forestal (via Grau en Enginyeria Forestal i del Medi Natural) i Enginyeria de Telecomunicació (via Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació), que es matricularan en el grau corresponent un dia abans, el dilluns 18 de juliol.

Què fer si estàs en llista d'espera?

Si no has sigut admès en la titulació desitjada, pots intentar accedir a ella a través de les llistes d'espera. En qualsevol cas, per a això, encara que aparegues en les llistes d'espera, és imprescindible que t'actives en la llista o llistes que siguen del teu interès. És important remarcar que aquesta acció haurà de dur-la a terme el propi estudiant, que té la possibilitat d'activar-se en tantes llistes com desitge.

Com activar-se en una llista d'espera?

L'opció d'activació en una llista d'espera estarà disponible en la mateixa pàgina en la qual consultareu els resultats de preinscripció. En concret, en l'apartat ‘Informació llistes d'espera’, després d'haver accedit amb el vostre número de DNI (sense la lletra).

Prement el botó ‘Gestionar llista d'espera’, trobareu un llistat amb els graus i dobles graus en els quals inicialment heu quedat en llista d'espera. Una vegada decidiu aquells als quals us interesse optar, haureu de prémer el botó ‘+’, assignat a cadascun d'ells. Per contra, quan vulgueu donar-vos de baixa d'alguna llista, haureu de prémer el botó de ‘-‘. Aquests botons solament estaran actius per als graus de la UPV.

El termini per a activar-se en cada llista finalitza el 20 de juliol, mentre que el període de renúncia en el cas que ja no us interesse que us criden de determinats graus, es prolonga fins al pròxim 4 de setembre.

Per a apuntar-vos en la llista d'espera d'un grau d'una altra universitat, haureu d'informar-vos dels terminis i el procediment a través de la web d'aqueixa universitat.

Tres crides per a l'assignació de vacants

Per a assignar les vacants als estudiants en llista d'espera, es duran a terme tres crides, els dies 21 de juliol, 26 de juliol i 5 de setembre.

En cadascuna d'aquestes dates, si us heu apuntat a alguna llista d'espera d'un grau de la UPV, heu de consultar a partir de les 17 hores la web resultats de preinscripció. Allí podreu comprovar si hi ha hagut moviments en la llista d'espera d'un grau que us interesse.

En tot cas, als estudiants admesos en qualsevol de les crides, se'ls enviarà un SMS al seu telèfon mòbil per a comunicar-los la data i hora en què han de realitzar la matrícula, així com el seu número PIN per a identificar-se.

A més, a partir d'aquestes dates i una vegada hagen finalitzat les diferents crides centralitzades, les escoles i facultats tindran l'opció de cobrir les últimes vacants acudint a les llistes d'espera dels seus títols de grau.

Més informació

En el sobre virtual de matrícula es troben tant la informació general per la teua matrícula completa (normatives, terminis, documentació i punts d'informació) com la informació específica del teu centre d'estudis (horaris, Programa Integral d'Acompanyament a l'Estudiant, Jornades d'Acolliment, Pla d'acció Tutorial Universitari, etc).

A més, en ‘Informació sobre serveis a l'estudiant’ podràs conèixer la biblioteca, l'àrea d'esports, la casa de l'alumne, les pràctiques en empreses, la possibilitat de realitzar intercanvis acadèmics i molts altres serveis a la disposició de l'estudiant de la UPV.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC