Preinscriu-te a la UPV

Si vols estudiar un grau o un doble grau a la UPV, no oblides realitzar la preinscripció. Consulta ací les dates

[ 30/06/2022 ]

La preinscripció és el procediment que serveix per a ordenar per nota d'accés els estudiants que sol·liciten plaça en un grau o doble grau. El tràmit es fa de manera digital, emplenant un formulari en línia en un termini determinat.

La UPV compta amb 44 graus i 13 dobles graus, on podràs explotar tot el teu potencial. Tria la millor universitat tecnològica d'Espanya i gaudeix des del primer dia d'una formació excel·lent i un entorn de somni.

El termini per a la preinscripció de graus i dobles graus s'obri el dilluns 20 de juny i es tanca el divendres 8 de juliol, a les 14 h.

• Quin termini tens per a preinscriure't? Del 20 de juny al 8 de juliol de 2022
  • Quan sabràs si t'han admès? El divendres 15 de juliol de 2022, a partir de les 14 hores
  • Quan hauràs de fer la matrícula? El dimarts 19 i el dimecres 20 de juliol de 2022

En la preinscripció de la Comunitat Valenciana es poden emplenar fins a 20 graus, és a dir, fins a 20 carreres que s'impartisquen en les cinc universitats públiques valencianes. És molt important l'ordre en el qual se sol·liciten els graus, a causa del funcionament de les llistes d'espera.

Si vols saber més sobre la preinscripció de graus, la matrícula, els costos, les beques, els allotjaments, els cursos MOOC d'anivellament gratuïts… consulta aquesta pàgina.

I, si tens dubtes, tira un ull a aquest vídeo en el qual la vicerectora d'Estudiants i Emprenedoria, Esther Gómez, i l'alumne del Grau en Enginyeria Informàtica, tiktoker i expert a comunicar trucs d'informàtica, Rafa Tatay et mostren, pas a pas, com realitzar la preinscripció.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom