Estudis UPV per a un futur internacional

La UPV continua sumant acreditacions internacionals als seus títols de màster universitari i grau amb els prestigiosos segells de qualitat, EUR-ACE® i Euro-Inf

[ 28/07/2021 ]

La Universitat Politècnica de València continua sumant acreditacions internacionals als seus títols de màster universitari i grau amb els prestigiosos segells de qualitat, EUR-ACE® i Euro-Inf, que s'obtenen després d'un exhaustiu procés d'auditoria independent. D'aquesta manera, els estudis garanteixen la mobilitat professional internacional als que els finalitzen; per a assegurar que la qualitat es manté, els estudis han de superar periòdicament noves auditories.

Reconeixement públic

En l'acte de clausura del curs 2020 - 2021, la UPV ha volgut reconèixer públicament l'esforç als que han fet possible les últimes acreditacions de graus i màsters.

Amb el segell EUR-ACE®, s'han acreditat el Grau en Enginyeria Biomèdica i els màsters universitaris en Enginyeria del Formigó, en Motors de Combustió Interna Alternatius, en Enginyeria Industrial, en Enginyeria Agronòmica, en Enginyeria de Camins, Canals i Ports, en Enginyeria de Telecomunicació i en Enginyeria Aeronàutica. El segell EUR-ACE® d'Enginyeria és un certificat concedit per l'agència autoritzada per la European Network for the Accreditation of Engineering Educations (ENAEE).

D’altra banda, han obtingut el segell Euro- Inf el Grau en Enginyeria Informàtica i el Màster Universitari en Enginyeria i Tecnologia de Sistemes Programari. Aquest certificat el concedeix una agència autoritzada per European Quality Assurance Network for Informatics Education (EQANIE).

Aposta de la UPV per la qualitat i la internacionalització

En l'actualitat, la Universitat Politècnica de València imparteix 18 títols de grau i 15 de màster universitari amb acreditació internacional. La vicerectora d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües de la UPV, Maria del Val Segarra, destaca l'aposta decidida de la UPV per la qualitat i confirma que ja s'està treballant per a l'obtenció de noves acreditacions i reacreditacions EUR-ACE® I Euro-inf: 15 per a màsters universitaris i 2 de grau.

A més, la UPV s'està preparant per a obtenir nous segells que afegeixen valor als estudis: “Demanarem un segell internacional nou de qualitat, gestionat per l’ANECA (Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación), el Segell en Ensenyaments No Presencials i Híbrids (ENPHI). A més, l’ANECA està desenvolupant dos segells addicionals, un segell en ocupabilitat i un segell en emprenedoria i ja li hem expressat el nostre interès a l'agència a ser universitat pilot en un segell dels dos o en els dos, si pot ser”.

Maria del Val Segarra afirma que des del vicerectorat que dirigeix es posaran tots els esforços perquè la UPV aconseguisca noves acreditacions ja que que, afirma, “sempre són bones per als nostres estudiants”.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC