I Premis "El futur és digital"

La Càtedra de Transformació Digital Sothis-UPV ha obert el termini per a la presentació de treballs als premis per als millors TFG i TFM

[ 08/03/2021 ]

Si vas aprovar el treball de fi de grau (TFG) o el treball de fi de màster (TFM) durant els cursos acadèmics 2018-2019 o 2019-2020, pots presentar la teua candidatura als Premis “El futur és digital”.

Aquests premis, que es convoquen per primera vegada, són una iniciativa de la Càtedra de Transformació Digital Sothis-UPV. Atesa la vinculació de Sothis amb la UPV en el desenvolupament d'oferta formativa fins avui (amb sengles programes de formació permanent, tant en l'àrea SAP ERP, com en la indústria 4.0), es pretén fer un pas més mitjançant la promoció de treballs vinculats a titulacions oficials que promoguen solucions, desenvolupaments o estudis vinculats a totes dues àrees.

Tres categories i sis premis
En concret, es reconeixeran els millors treballs presentats en alguna de les categories següents: tecnologia SAP per a la gestió empresarial, l’automatització industrial i la ciberseguretat, que són les tres grans àrees tècniques d'interès comú per a totes dues entitats.

En aquesta primera edició, s'atorgarà un total de sis premis, un per cada categoria, dels quals tres són als millors TFG, dotats amb 1.000 euros, i els altres tres, als millors TFM.
Les persones interessades a participar-hi han de trametre, juntament amb la instància, la següent documentació necessària: certificat de la nota obtinguda en el TFG o TFM (és vàlid un extracte de l'expedient obtingut via intranet de la Universitat) i còpia del TFG/TFM en format PDF.

En l'enllaç que figura a peu de pàgina es pot consultar més informació d'aquesta convocatòria.

Aliança estratègica
La Càtedra de Transformació Digital està impulsada per l'empresa tecnològica Sothis i la Universitat Politècnica de València. Si bé totes dues institucions han col·laborat en diferents àmbits (amb especial èmfasi en el formatiu), aquesta Càtedra constitueix un pas significatiu en la consolidació d'una aliança estratègica entre l'entitat d'educació superior de referència en l'àmbit tecnològic valencià i espanyol, i una de les principals empreses de tecnologia netament valenciana.

Creada el 2019, la Càtedra, que es coordina des del Departament de Projectes d'Enginyeria de la UPV, inclou dins de les seues activitats, a més d'aquests premis, xarrades divulgatives obertes, amb especial atenció al vessant tècnic, per a donar a conèixer les tecnologies i solucions en les quals Sothis treballa, a través de casos d'èxit dels seus clients i experiències sectorials que desenvolupa.

En aquestes activitats, pot participar tant la comunitat universitària com altres actors empresarials i socials valencians.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC