Mentoring UPV

Vols aprendre de persones graduades amb èxit?, i guiar les noves generacions? Inscriu-te, fins al 30 de setembre, per a fer una mentoria o com a mentorat o mentorada

[ 23/09/2020 ]

Després de l'èxit de l’edició inicial, Alumni UPV llança el seu II Mentoring UPV, la iniciativa que posa en contacte persones titulades per la Universitat Politècnica de València (UPV) amb estudiants d'últim curs o persones acabades de titular del seu mateix sector per a oferir-los, de manera voluntària, assessorament personalitzat sobre el seu futur professional.

Mentoring UPV ofereix la possibilitat de participar des de tots dos prismes. D'una banda, per a fer mentories és necessari tenir titulació de la UPV des de fa 5 anys almenys (en cas de disposar de menys experiència, es valora la vàlua de cada persona candidata); ser membre d'Alumni UPV (pots ser-ho de forma gratuïta), i tenir iniciativa i ganes d'orientar altra gent.

Per a ser mentorada o mentorat (mentee), n'hi ha prou amb ser estudiant d'últim curs a la UPV o tenir la titulació un màxim de 2 anys, a més de tenir ganes d'aprendre de persones que van estudiar a la teua mateixa universitat i que, ara mateix, ocupen llocs de rellevància.

Sessions a partir d'octubre, d'una hora de duració, i amb un màxim de dues persones per tutor o tutora

Les sessions, que començaran a l'octubre i poden realitzar-se en línia, tindran una duració d'una hora i un màxim de dues persones per tutora o tutor. La mentoria té una duració de tres mesos i, inicialment, inclou dues sessions per persona mentorada, si bé aquest nombre pot augmentar si totes dues parts ho consideren oportú i arriben a un acord, que cal transmetre a Alumni UPV per al seguiment i la posterior valoració.

Per a participar-hi fent una mentoria o com a mentorat o mentorada, emplena el formulari pertinent. Si tens qualsevol dubte, contacta amb Alumni UPV. El termini d'inscripció finalitza dimecres que ve, 30 de setembre.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC