Beques SEPI de pràctiques en Airbus

Poden sol·licitar-les titulats i titulades, o estudiants d'últim curs d'enginyeria, fins al 9 de gener

[ 15/11/2019 ]

La Fundació SEPI, en col·laboració amb AIRBUS, convoca noves beques per a joventut titulada o estudiants d'últim curs, amb un màxim pendent de 30 crèdits ECTS, per a realitzar pràctiques formatives en una de les empreses aeroespacials més importants a nivell internacional, a través del Programa AIRBUS fi de carrera 2020.

Per a poder optar a una d'aquestes beques, a més de cursar o haver cursat alguna de les carreres que es detallen en les bases de la convocatòria, s'exigeix haver nascut amb posterioritat al 31 de desembre del 1990 i tenir un alt nivell d'anglès. Si la persona candidata ja és titulada, ha d'haver obtingut aquest títol en alguna convocatòria dels tres últims cursos acadèmics.

Pot també presentar la candidatura i optar a les beques convocades l'alumnat universitari que tinga, com a màxim, 30 crèdits ECTS pendents d'aprovar abans de la data d'incorporació a la beca.

Les persones seleccionades realitzaran les pràctiques en qualsevol dels centres de treball que AIRBUS té establits a Espanya, durant un període de sis mesos, que es podrà estendre fins a un màxim d'onze mesos. A més, obtindran una retribució mensual de 1.000 euros al mes i estaran incloses dins del règim general de la Seguretat Social, en els termes i condicions establits pel Reial decret 1.493/20.

El termini de presentació de sol·licituds estarà obert fins al pròxim 9 de gener del 2020. Les candidates i candidats hauran d'emplenar el formulari establit en la pàgina web de la Fundació SEPI i, posteriorment, si resulten seleccionats, hauran de sotmetre's a un test psicotècnic virtual, una entrevista amb el jurat i una altra amb les persones responsables dels departaments d'AIRBUS. Les entrevistes es realitzaran, previsiblement, l'última setmana de gener del 2020, i es desenvoluparan a Madrid.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC