Amb motiu de la celebració del 50 aniversari de la Universitat Politècnica de València (UPV), aquest matí ha sigut presentada la que serà la seua nova imatge de marca, exclusivament, per als pròxims 12 mesos.
Boke Bazán (Nociones Unidas), màxim responsable de la seua creació, explica que "el que hem fet és treballar un logotip, una identitat visual centrada, òbviament, en el número 50, que funcionara bé amb els valors que la UPV representa, i que, a més, puga conviure gràficament amb el logo actual".
Amb aquesta finalitat, prossegueix, "els colors que hem seleccionat són dos, el blau i el taronja, i funcionen en degradat, en fusió entre l'un i l'altre. Al final, el que volem representar és que la UPV té una part científica, tècnica, d'enginyeria, de matemàtica, d'informàtica, i també una altra que és la part de la creativitat, no solament per la Facultat de Belles Arts, sinó perquè realment totes les carreres tècniques també tenen aquesta creativitat, recerca, innovació i més coses. Al mateix temps, el blau i el taronja són dos colors que ens representen en una universitat tan valenciana i tan mediterrània com la que tenim".
"Llavors" conclou Bazán, "aquesta combinació de colors ens ve molt bé, tant a nivell semàntic com a nivell cromàtic, per donar-nos aquest blau de confiança, de serietat, i aquest taronja viu, alegre, que ens ajuda a cridar l'atenció en una combinació degradada, que és un recurs molt actual. Però atès que és una imatge per a un any només, ens podem permetre el luxe de donar-li aquest punt tan trendy".
Notícies destacades