Disseny estratègic

La Universitat Politècnica de València s'ha incorporat com a nova sòcia en l'empresa Innoarea Design Consulting.

La Universitat Politècnica de València s'ha incorporat com a nova sòcia en l'empresa derivada (spin-off) Innoarea Design Consulting, promoguda el 2008 pel catedràtic Gabriel Songel. Innoarea està especialitzada en els serveis de consultoria en el camp del disseny estratègic, així com en el desenvolupament de nous productes mitjançant la detecció de tendències i oportunitats de mercat.

Per a aquesta tasca, utilitza la metodologia anomenada matriu de tendències, desenvolupada a partir dels treballs de recerca realitzats a la UPV per Gabriel Songel. L'ús d'aquesta tecnologia, que ha sigut llicenciada a l'empresa, permet realitzar l'anàlisi de tendències en qualsevol sector industrial i de serveis. Un exemple d'aquesta metodologia és Spora, un portal de tendències de disseny de joguets utilitzat per l'Associació Espanyola de Fabricants de Joguets (AEFJ) i actualment en fase d'adaptació per a altres associacions internacionals.

"Innoarea és especialment innovadora per la forma d'entendre el servei de disseny oferit a les empreses, ja que proveeix la consultoria global necessària tant en el desenvolupament de nous productes com en la posterior comercialització", destaca Gabriel Songel.

Cal destacar, a més, que pròximament també s'agregarà com a sòcia l'empresa valenciana Glory Consulting Services, dedicada a la prestació de serveis de consultoria i assessorament empresarial. Aquesta companyia ha col·laborat estretament amb Innoarea en la planificació financera i la inversió econòmica que es requereix per al llançament dels pròxims productes i serveis.

Innoarea Design Consulting ofereix serveis integrals de disseny industrial, des de la conceptualització fins al disseny, desenvolupament, modelatge i prototipatge de productes de consum per a diferents sectors industrials. Micuna, Gigo of Taiwan, Tuctuc, Imaginarium, Juguetes Cayro, Elka Brasil o Heetee UK són algunes de les empreses amb les quals s'estan desenvolupant nous productes.

Així mateix, també treballa en el disseny conceptual i d'interfícies per a videojocs o aplicacions mòbils. En aquest camp, va organitzar el primer centre de negoci d'aplicacions a Espanya, App Trade Centre, celebrat recentment a València; en aquest fòrum, Innoaerea va presentar el joc per a mòbil Conquistados, disponible pròximament en els sistemes operatius IOS i Android.

Altres àmbits que també abraça aquesta empresa derivada de la UPV són serveis de màrqueting en línia enfocats a aconseguir resultats rendibles per al client aplicant estratègies personalitzades de producte, mercat i audiència, com ara SEO, SEM i analítica web; disseny gràfic editorial, embalatge (packaging) i disseny web, entre altres.

Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries