Jornada gratuïta de ciberseguretat

L'ETS d'Enginyeria de Telecomunicació acull aquest dimecres, 17 de desembre, aquesta jornada en la qual intervindran dos destacats experts en la matèria, Deepak Daswani i David Barroso.

[ 12/12/2014 ]

Des de la Càtedra Telefónica de la UPV s'ha organitzat una jornada gratuïta de ciberseguretat, que se celebrarà el dimecres 17 de desembre, a les 16 hores, a l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació (edifici 4D). Una excel·lent oportunitat per a totes aquelles persones interessades a desenvolupar la seua carrera professional en àrees relacionades amb la seguretat i lluita contra el cibercrim.

Per a aquest esdeveniment es comptarà amb la presència de dos destacats experts, Deepak Daswani i David Barroso, que parlaran de les ciberarmes i també de les lliçons apreses en matèria de ciberseguretat.

Deepak Daswani és enginyer superior en informàtica i investigador de seguretat. Ha desenvolupat la seua activitat laboral en el sector de les TIC, exercint en l'actualitat com a responsable de recerca en ciberseguretat de l'INCIBE. En el camp de la seguretat, ha impartit nombroses ponències i ha publicat articles tècnics en el blog de reconegut prestigi Elladodelmal.com i en congressos internacionals.

És col·laborador de l'equip del programa Mundo Hacker, amb qui ha escrit el famós llibre Hacking práctico de redes Wi-Fi y radiofrecuencia. I ha realitzat també intervencions en matèria de ciberseguretat a escala internacional per al canal de televisió CNN. És també l'autor de l'eina Whatsapp Discover, que extrau números de telèfon d'usuaris d'aquesta popular aplicació a partir del trànsit de xarxa.

Per la seua banda, David Barroso, responsable d'Intel·ligència de Seguretat en Telefònica Digital, fa més de 15 anys que treballa en seguretat, resposta davant d'incidents, i intel·ligència i seguretat en les xarxes i sistemes. Ha sigut coordinador de Seguretat en ATa and T per a Espanya i Portugal; director d'ECRIME de S21sec, i ajuda a companyies i governs de tot el món en la prevenció i resposta a amenaces del cibercrim, riscos en dispositius mòbils, xarxes de zombis (botnets), programari maliciós, DDoS, etc.

La jornada finalitzarà amb una taula redona en la qual es parlarà sobre l'impacte del cibercrim en la nostra societat i com empreses, governs i particulars poden defensar-se dels seus atacs.

La inscripció és gratuïta per a estudiants i professors de la UPV, encara que les places són limitades.

No t'ho perdes, i inscriu-te ja en la pàgina web de la Càtedra Telefónica, que figura a peu de pàgina.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic