Cecilio Tamarit, beca Fulbright

El titulat per la ETSINF-UPV obté l'ajuda de postgrau de major prestigi internacional i continuarà la seua formació en la Cornell University, referència mundial a nivell investigador

[ 28/05/2020 ]

Cecilio César Tamarit Camarero, recentment titulat per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica de la Universitat Politècnica de València (ETSINF-UPV), ha rebut una beca del Programa Fulbright, el més prestigiós a nivell d'intercanvi internacional de postgrau, gràcies a la qual podrà continuar la seua formació a la Cornell University, considerada una referència mundial a nivell d'investigació.

El Programa Fulbright d'ajudes educacionals, únic del seu perfil confirmat pels governs tant d'Espanya com dels Estats Units, fa més de 60 anys que concedeix beques basades en l'excel·lència acadèmica. En reconeixement al seu caràcter internacional i la seua aposta per fomentar els valors de cooperació i entesa, va ser reconegut amb el Premi Príncep d'Astúries de Cooperació Internacional el 2014.

Cada any, la comissió responsable atorga més de 130 beques per a espanyols i 200 per a estatunidencs, a partir dels resultats acadèmics de les persones candidates i les seues aptituds per a complir els objectius del Programa.

56 persones guanyadores del Nobel

La universitat elegida per Cecilio César té més de 255.000 exalumnes, 30 persones guanyadores de la beca Rhodes i 56 llorejades amb el Premi Nobel afiliades a la universitat com a alumnes o docents, així com quatre persones guanyadores del Premi Turing d’informàtica i una guanyadora de la Medalla Fields de matemàtiques.

Hola! Hola!
El curs 2024-2025 arranca en la UPV amb un missatge: ací, tu eres l'estrela
ARWU 2024 ARWU 2024
El rànquing de Xangai reconeix un any més la UPV com a millor politècnica d'Espanya