Títol oficial

120 crèdits

MUMGV

Espanyol

Valencià

No

Presencial

UPV Campus de Valencia (València)

Projecte REVICID: “REVITALITZACIÓ DE L’ESTRUCTURA I FERTILITAT DEL SÒL EN VINYES DE MONTFORT PER A POTENCIAR L’AGRICULTURA SOSTENIBLE I EL DESENVOLUPAMENT RURAL” finançat per la Conselleria d’Agricultura, Aigua, Ramadería i Pesca. AGCOOP/2025/0004

El projecte REVICID sorgeix per a donar resposta a una problemàtica estructural en les vinyes de raïm de taula de Montfort, on les condicions edafoclimáticas adverses i el canvi climàtic estan comprometent la viabilitat del sector.

Podeu veure més informació del projecte en la web de la Federació Cooperatives Agroalimentàries de la Comunitat Valenciana:

Altres projectes de la Universitat Politècnica de València financados per la Conselleria d’Agricultura, Aigua, Ramadería i Pesca en la mateixa convocatòria pots consultar-los en el microweb del Vicerectorat d’Ivestigación de la Universitat Politècnica de València:

Pla Estratègic UPV SERVEIX

+ Info