Títol oficial

90 crèdits

muHab

Espanyol

Anglés

Espanyol – B2

Presencial

UPV Campus de Valencia (València)

Seminari i conferència “Forms Follows Transformation”

Tipus d’activitat: Seminari conferencia

Data: 12 de novembre de 2026

Hora: #15:30 a #17:00 h

Lloc: Sala de Projeccions, ETSA UPV, València

En el Màster Universitari en Innovació en l’Hàbitat (muHAB), Eva Álvarez, responsable de l’assignatura Sostenibilitat Social I, juntament amb Carlos Gómez, professor de la mateixa assignatura, han organitzat una conferència de Daniel Fügenschuh, arquitecte i president de l’Architects’ Council of Europe (ACE), titulada Form Follows Transformation.

La conferència abordarà els reptes actuals de l’arquitectura europea, amb especial atenció a la transformació i rehabilitació del parc edificat, les polítiques d’habitatge i la sostenibilitat social i ambiental. Es presentaran iniciatives impulsades per l’Architects’ Council of Europe i la seua relació amb la New European Bauhaus, reflexionant sobre el paper de l’arquitectura en l’adaptació dels edificis existents i la millora de les condicions de vida.

Aquesta activitat s’emmarca en les accions formatives del màster orientades a l’aprenentatge experiencial i s’alinea amb el Pla Estratègic UPV SERVEIX, fomentant la connexió entre universitat, professionals i institucions europees, així com el coneixement d’estratègies per a afrontar els desafiaments actuals de l’entorn construït.

+ Info