HackLab UPV (tecnologies de la informació al servei de les pràctiques de laboratori)

Des de l’Oficina d’Aprenentatge Digital volem impulsar les pràctiques de laboratori a través d’eines tecnològiques que permeten potenciar l’aprenentatge de els/as estudiants (complementant i traient molt més suc a les pràctiques presencials). Per a això, estem planificant una sèrie d’esdeveniments que culminen en un hackathon en el qual participe professorat, estudiants i tècnics/as de laboratori. En una primera fase arrancarem amb un “repte” per a professorat que tindrà lloc el dia 21 de juny de 16 a 21 hores.

HackLab UPV professorat et convida a identificar una proposta d’incorporació de tecnologia a les pràctiques de laboratori de les teues assignatures.

Inscripcions obertes fins al 7 de juny.
Lloc: Aules 2.7 i 2.8 del CFP.
Participants: Professorat de la UPV.

En aquest enllaç pots consultar les bases de la convocatòria

i en aquest altre pots realitzar la INSCRIPCIÓ PER A PARTICIPAR