Àrea de Planificació Estratègica

La Direcció d’Àrea en Planificació Estratègica de la UPV té per objecte la formulació de la Visió de la Universitat Politècnica de València a través del diagnòstic de la seva situació i del seu entorn (factors interns i externs) i sobre la base de la seva missió definir els objectius que orienten els esforços i accions de la comunitat universitària a aconseguir la seva visió d’UPV 2030, com a universitat d’avantguarda que crea, emprèn, apodera, conviu, experimenta i comunica.

A més, duem a terme la formulació d’estratègies per al compliment dels objectius estratègics, així com l’establiment de programes d’actuació i projectes amb l’assignació de recursos i responsabilitats corresponents.

També, ens encarreguem del disseny i implementació d’un sistema de seguiment del compliment dels programes i d’avaluació de resultats i de l’impacte generat en la pròpia UPV i en el seu entorn en relació amb els objectius establerts.

Finalment, volem establir un sistema d’incentius per a l’adequat desenvolupament dels programes.

Iniciatives destacades

Coneix l’activitat de l’Àrea, estem centrats en els següents projectes.

Pla Estratègic UPV 2027

Per a desenvolupar l’Estratègia UPV 2027, es proposa un procés participatiu, en el qual els diferents persones de la comunitat universitària (en diàleg amb la societat civil i l’administració pública) estableixen els reptes que ha d’enfrontar la universitat, els objectius …

Informació d’Interès

Pots obtenir aquí les últimes descàrregues

• No s’ha trobat cap descàrrega.