Premi per a UPV-innovació en IPFest

premio IP-Fest

El programa UPV-innovació va rebre el premi a la comunicació de la transferència de coneixement en el fòrum IPFest el passat 25 de novembre en Madrid

La primera edició de l’IPFest va ser promoguda per algunes empreses de l’ecosistema d’innovació i emprenedoria del panorama nacional per a reconèixer la labor transferència de coneixement a Espanya. L’esdeveniment va tenir lloc en el Centre municipal “L’Esfera” d’Alcobendas (Madrid). La cerimònia va premiar a diversos professionals encarregats de portar al mercat i la societat tot el coneixement de la investigació espanyola. Entre els guardonats es trobava Fernando Conesa, qui va rebre premi per la seua trajectòria professional i també va arreplegar el guardó en nom d’UPV-innovació.

Ferran C. és responsable de l’oficina de transferència de resultats d’investigació (OTRI) de la Universitat Politècnica de València (UPV), coneguda com el Servei de Promoció i Suport a la Investigació, Innovació i Transferència (I2T). «El premi d’UPV-innovació és resultat de l’esforç de tot un equip. En aquest àmbit, com en uns altres, la UPV brilla», va afirmar F. Conesa.

D’altra banda, després de la gala, Salvador Coll, vicerector d’Innovació i Transferència de la UPV, va manifestar a l’equip les seues felicitacions. «El premi rebut per UPV-innovació és mostra de l’excel·lent treball de la comunitat UPV, a tots els nivells, i prova del compromís de totes i tots. Iniciatives com aquesta, que ens fan més eficients projectant el talent i el coneixement cap a la societat, contribueixen a fer de la UPV una universitat especial i ens fa més fortes.»