Jornades d’Acolliment i Fira de Serveis curse 23/24!

Tornem un any més amb les piles recarregades i una nova edició de les Jornades d’Acolliment per a tots els alumnes de grau i màster. L’esdeveniment tindrà lloc els dies 7 i 8 de setembre al Campus de Vera.

Per a estudiants de grau els respectius centres, escoles o facultats hauran enviat la informació amb els itineraris corresponents per a cadascuna de les titulacions per correu. En cas de no haver rebut res, podeu trobar la informació a través dels seus comptes d’Instagram o consultant les nostres històries destacades de les jornades en @piae_upv

Per a aquells estudiants de màster la jornada d’acolliment se celebrarà únicament el dia 8 de setembre.
Se us convoca a la Sala Ximo Mora (situada en la segona planta de la Casa de l’Alumne) a les 9:30h amb motiu d’una xarrada que oferirà el rector Pepe Capilla. Tots els presents rebran un obsequi. Per a poder acudir s’ha de confirmar prèviament l’assistència responent al correu de PIAE+ (piaeplus@upv.es)

Cal recordar que el dia 7 de setembre a l’Escola Politècnica Superior d’Alcoi i el 8 en la de Gandia se celebraran les seues pròpies jornades d’acolliment per a alumnes de grau.

Us desitgem el millor dels començaments!