BUTLLETÍ ETSA

BOLETÍN ETSA

Novetats!

Saps el que és el BUTLLETÍ-ETSA? Encara no has vist les novetats del nou Butlletí que publica l’ETSA?

El Butlletí és una publicació setmanal, en la qual tots els dimecres pots consultar les activitats culturals que es realitzen en l’ETSA o que us poden interessar com són conferències, congressos, exposicions, publicacions, etc. Ho trobeu en http://cultura.arq.upv.es/cultura/boletines/

També s’informa sobre actes acadèmics: defenses de TFG, TFM o tesis doctorals.

A més, en l’apartat de “ALUMNAT” sempre podeu estar informats sobre els cursos, workshops, beques, premis o concursos destinats a vosaltres, els estudiants.

Com novetat s’ha implementat els apartats de “Secretaria” on s’anuncien les dates importants de lliuraments, matriculacions, canvis de grup, reconeixement de crèdits i totes aquelles dates relacionades amb secretaria i que no heu de perdre de vista.

Altres dades d’interès per a l’alumnat són “Pràctiques d’empresa” i “Internacional”, que t’ajudaren a l’hora de realitzar activitats extres a més d’acudir a classe, si tens interès a realitzar alguna estada a l’estranger o en altres universitats espanyoles, o realitzar pràctiques en estudis o empreses.

També s’han introduït novetats en l’apartat “PROFESSORS | PAS” entre ells i el més important tot el relacionat amb els processos de secretaria.

Per a facilitar la compressió de Butlletí s’ha modificat el codi de color per bloc temàtics, perquè l’accés a la informació del teu interès siga més ràpid.

Recordeu que es tindran en compte per a la seua publicació totes aquelles notícies rebudes abans del dimarts a les 9 del matí a comunicacion@etsa.upv.es o anporma@urb.upv.es