Més de 80 estudiants participen en el DAY[EMPRÈN] Campus d’Alcoi

Èxit en l’organització del DAY[EMPRÈN], organitzat pel Vicerectorat d’Estudiants i Emprenedoria. Té com a objectius conèixer l’ecosistema emprenedor STARTUPV de la UPV, la introducció a la cultura de les Startup i l’emprenedoria innovadora, i treballar en equip per a crear un primer prototip bàsic d’una idea de negoci. Van participar més de 80 estudiants dels diferents graus del campus. El vicerector, Alberto Conejero, i el director del Campus, Pau Bernabeu, van donar la benvinguda institucional als participants.

Aquesta acció formativa va estar dirigida a alumnes, emprenedors, i qualsevol persona amb una iniciativa i/o amb ganes d’aprendre les noves tendències en el món de les startup i la innovació.

La formació consta de 10 hores (4 hores presencials celebrades el 7 de març de 10.00 a 14:00h. a la sala multiusos de l’Edifici Carbonell i 6 hores treballe en línia en equip). L’activitat compta amb certificat CFP.