CURSOS DE VALENCIÀ DEL SEGON QUADRIMESTRE DEL 2023-2024

El Vicerectorat d’Organització d’Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, per  mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ofereix  CURSOS DE VALENCIÀ PER AL SEGON QUADRIMESTRE DEL 2023-2024 DELS NIVELLS (A1, A2, B1, B2, C1 I C2), amb l’objectiu d’ajudar a la formació en valencià, tant per a millorar-ne el coneixement com per a començar-lo a aprendre. A més, els cursos són adequats per a preparar-se per a les proves d’acreditació de les universitats (CIEACOVA, cieacova.com), de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) o altres institucions.

En aquesta convocatòria s’inclou la NOVETAT DEL PLA LINGUAE 2023-2024, un programa pel qual els estudiants matriculats en els cursos de valencià de nivell B2, C1 i C2 del segon quadrimestre que hagen obtingut el certificat d’aprofitament es poden inscriure de forma gratuïta en la convocatòria de maig-juny de 2024 de les proves d’acreditació de coneixements de valencià.

DESTINATARIS: comunitat universitària de la UPV (estudiants, PTGAS, PDI i membres d’Alumni UPV Plus)

MODALITATS

·     Cursos per videoconferència (TEAMS), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2

·     Cursos presencials

oA1 per a nouvinguts, A2, B2 i  C2: Campus de Vera

oC1 i C2: Campus de Gandia

oC1: Campus d’Alcoi

·     Cursos en línia (asíncrons), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2

HORARIS DELS CURSOS: de matí o de vesprada, segons els nivells

GRUPS REDUÏTS: entre 10 i 20 persones

NIVELLS DELS CURSOS: A1, A2, B1, B2, C1 i C2

PREU REDUÏT: 10 euros

PREINSCRIPCIÓ: fins al 12 de febrer, en l’enllaç de la taula de cursos  (https://bit.ly/cursosSPNL), punxant sobre el nom del curs, tenint en compte la modalitat i l’horari en què s’imparteix.  Les places són limitades.

Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondiaspnl.cursos@upv.esspnl@upv.es)

Amb el suport de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació de la Generalitat Valenciana