- -
UPV
 

Serveis que prestem

Compromisos que assumim

Atenció a l'usuari

Normativa



Memòries del Servei

Mapes de processos

Acords Convenis i Contractes

 
27/06/13
Notícia
Estudi de l'enquesta de satisfacció sobre la qualitat dels serveis prestats per l'Oficina de la Secretaria General

En el dia d'hui s'han lliurat a l'Oficina de la Secretaria General els resultats de les enquestes de satisfacció sobre la qualitat dels serveis prestats

En el dia d'hui s'han lliurat a l'Oficina de la Secretaria General els resultats de les enquestes de satisfacció sobre la qualitat dels serveis prestats, sent els resultats dels descriptors valorats els següents:
 
BOUPV: Informació de la UPV sobre els acords, convenis i informació del Consell Social. Mitjana 6,34. Percentatge de satisfacció 96,3%.
 
Assessorament jurídic, redacció o revisió de documents i control de legalitat. Mitjana 6,34. Percentatge de satisfacció 87,7%.
 
Els resultats globals de l'Oficina de la Secretaria són una mitjana de 6,45 i un percentatge de satisfacció de 87,7%


EMAS upv