24/04/24
Notícia
4t conferència del CICLE SOBRE INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL, organitzat pel Vicerectorat de Planificació, Oferta Acadèmica i Transformació Digital de la UPV, en col·laboració amb Universitat Sènior

15 de maig 2024, 16:30 a 18:30 h. Salón Nexus (6G)

CÉSAR FERRI RAMÍREZ. RISCOS, AMENACES I OPORTUNITATS DE LA IA

Inscripció: des der 25 abril 2024, a les 9:00 h. + INFORMACIÓ

Aquesta quarta i última conferència serà impartida per César Ferri Ramírez.

És professor catedràtic de la Universitat Politècnica de València i membre del grup d'investigació VRAIN. També forma part de valgrAI, Valencian Graduate School Artificial Intelligence. Actualment és Subdirector de Relacions amb l'Entorn Professional de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica.

Llicenciat en Informàtica per la Universitat Politècnica de València-UPV (1998) i Dr. en informàtica per la UPV (2003). En l'actualitat és Professor catedràtic d'Universitat de l'Àrea de llenguatges i sistemes informàtics en la UPV. Experiència docent des de 2000, en molts casos com a responsable d'assignatures, en les titulacions d'Enginyeria Informàtica (tècnica i superior), Màster en Gestió d'informació, Màster Universitari en Enginyeria Informàtica, Màster Universitari en Enginyeria i Tecnologia de Sistemes Programari, relacionades amb l'enginyeria del programari i la ciència de dades.

Les seues línies d'investigació se centren en la intel·ligència artificial, i més concretament en mineria de dades i aprenentatge automàtic, així com en les aplicacions d'aquestes tècniques. En el capítol de publicacions destaquen prop de 100 aportacions entre articles en revistes, llibres i capítols de llibres i ponències en Congressos. Ha participat com a investigador en projectes subvencionats en convocatòries públiques, i en contractes d'investigació amb empreses i administracions, destacant diversos projectes relacionats amb aplicacions de mineria de dades. Des de 2021 dirigeix la Càtedra d'Intel·ligència Artificial aplicada a l'Administració Pública.

PROGRAMA:

28 de febrer, Jordi Linares Pellicer, “Introducció a la IA”

20 de març, Ana Cidad Vila, “Aplicacions de la IA”

24 d’abril, José Hernández Orallo, “Qüestions eticofilosòfiques al voltant de la IA”

15 de maig, César Ferri Ramírez, “Riscos, amenaces i oportunitats de la IA"

FORMAS DE INSCRIPCIÓN:

ONLINE: ICONO AZUL, OFERTA FORMATIVA CAMPUS VERA