Èxit en Ocupabilitat

Fòrum d’Ocupació i Queda’t temes molt rellevants per a la societat

En una mostra de compromís del Servei Integrat d’Ocupació amb el nostre entorn, es van realitzar diferents emissions de podcast dels serveis oferits obtenint resultats que mostren l’interès de la societat per aquests temes. Les dades recents revelen que el Fòrum d’Ocupació s’ha destacat com un dels esdeveniments importants de la UPV. Aquesta emissió de podcast dels diferents serveis del Servei secciones, des de “Introducció i SIE en general” fins “Queda’t“, ha generat un total de 195.820 interaccions.

La secció d’Ocupació amb l’activitat de captació de talent “Queda’t” s’emporta la corona com la més popular, amb 21.216 oïdor i 36.674 interaccions en total.

Altres activitats de captació, com “Empra” i “SkillsUp”, també han tingut un gran impacte, amb 15.888 i 14.969 oïdors respectivament. A més, les “Càtedres d’Empresa i Observatori” es van posicionar com una opció atractiva amb 16.840 oïdors.

En total, s’ha acumulat un número total de 101.509 oïdors amb 195.820 interaccions. Aquests números destaquen la importància que la societat atorga a iniciatives centrades en l’ocupabilitat.

L’èxit de aquestes iniciatives mostra la necessitat d’esdeveniments i plataformes que connecten als estudiants, empreses i a l’entorn en general amb oportunitats laborals i de vinculació amb la universitat que fomenten el creixement a tots els nivells.

Seguirem organitzant activitats que enfortisquen la connexió entre els estudiants, l’empresa i la universitat

Si vols escoltar-los ACÍ