Bases del PRAKTIKUM 2023

Benvinguts a l’edició 2023 del Campus Praktikum UPV!

La Universitat Politècnica de València es complau a publicar totes les bases i el que necessites per al Campus Praktikum UPV 2023, un programa de pràctiques professionals dissenyat per a estudiants excel·lents que es troben cursant primer de Batxillerat o de Cicles Formatiu de Grau Superior.

Durant aquests dies, els participants tindran l’oportunitat de treballar en projectes innovadors i col·laborar amb experts de la indústria en un ambient d’aprenentatge estimulant i dinàmic.

El Campus Praktikum UPV és una oportunitat única perquè els estudiants adquirisquen experiència pràctica en el seu camp d’estudi i desenvolupen habilitats valuoses en un entorn de treball real. A més, els participants tindran l’oportunitat d’establir contactes i companys de tot el món, la qual cosa els permetrà ampliar la seua xarxa professional i cultural.

Les inscripcions s’obriran el pròxim 8 de Maig de 2023 . Els estudiants interessats a participar en el programa han de consultar les bases per a obtenir més informació sobre el procés de sol·licitud i els requisits d’elegibilitat i preparar el certificat acadèmic que et sol·licitarem i que et pots descarregar ací.

No perdes l’oportunitat de participar en aquest programa de pràctiques professionals únic. Esperem veure’t al Campus Praktikum UPV 2023!