“Show de impro”

Nou espectacle organitzat pel grup d'improvisació de Polimono

Espontaneïtat, rialles, enginy… i, sobretot, molt d'entreteniment. És el que reuneix el nou espectacle del grup d'improvisació de Polimono. Amb la col·laboració del programa Generació Espontània de la Universitat Politècnica de València (UPV), “el segon xou d'improvisació està dirigit a totes les persones que vulguen assistir, siguen o no, estudiants de la UPV. Durant la funció interactuaran donant paraules, llocs i elements per a la improvisació, a més podran votar pel seu favorit en els diferents jocs, donar punts i decidir la persona guanyadora”, ha explicat des de l’organització Lara Chermes.

En aquesta ocasió, en l'espectacle d'improvisació participaran estudiants de tots els cursos del Grau en Comunicació Audiovisual i del doble grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge + Comunicació Audiovisual que s'imparteixen al campus de Gandia de la UPV. Així mateix, “comptem amb un jurat format per l'exalumne, Joshua Cabo; una antiga membre del grup, Inma Amengual i el director de Polimono, Mario Díaz”.

Polimono, teatre des del campus universitari

Polimono, grup de teatre inclòs en el programa Generació Espontània de la UPV, està format per estudiants que busquen desenvolupar el seu talent artístic mitjançant l'expressió escènica. Caracteritzat per la improvisació, treballa de forma cohesionada com a laboratori teatral. On cada estudiant pot experimentar i aportar els seus coneixements i habilitats.

“Show de impro”, segon espectacle d'improvisació. Dijous, 2 de maig, a les 18.00 hores, a l'Aula Magna del campus de Gandia.

(15/04/2024)