Cursos de valenciā

Nivells A1, A2, B1, B2, C1 i C2. El termini de preinscripció acaba el 7 de febrer del 2022

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ofereix cursos de valencià per al segon quadrimestre del 2021-2022, dels nivells A1, A2, B1, B2, C1 i C2, amb l’objectiu d’ajudar a la formació en valencià, tant per a millorar-ne el coneixement com per a començar a aprendre’l.

A més, els cursos són adequats per a preparar-se per a les proves d’acreditació de les universitats (CIEACOVA), de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) o d’altres institucions.

Com a novetat, l’SPNL ofereix el curs del nivell A1, adreçat a persones sense competència en valencià.

Modalitats:

Cursos virtuals amb videoconferència (Teams) dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2.
Cursos presencials dels nivells A1, A2, B2, C1 i C2.
Cursos en línia (asíncrons) dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2.

Destinats a: estudiants i membres d'Alumni Plus i de l'AAA de la UPV, del PAS i PDI de la UPV i del personal assimilat a aquests dos col·lectius (el personal de les empreses vinculades a la CPI i el personal extern dels instituts de la UPV).

Dates dels cursos: en general, entre el 21 de febrer i el 23 de maig del 2022.

Preinscripció: fins al 7 de febrer, en l’enllaç de la taula de cursos, clicant sobre el nom del curs, tenint en compte la modalitat i l’horari en què s’imparteix.

(01/02/2022)