Generaciķ Espontānia

El dijous, 21 d'octubre, coneix els equips, els seus projectes i reptes per a aquest curs acadèmic

Generació Espontània és el nom del programa de la Universitat Politècnica de València (UPV) que engloba a més de 50 grups relacionats amb la ciència, la tecnologia, l'art o les competicions de motor, entre altres.

Integrats per estudiants de la UPV, aquests equips són responsables de projectes tan diversos com el disseny del tren del futur, l'edificació d'una casa intel·ligent amb energia solar, el monoplaça que competeix en Formula Student, l'elaboració de productes alimentaris innovadors o l'enregistrament d'una websèrie.

Competeixen en l’àmbit nacional i internacional, participen en fires, concursos i lligues de debat, desplegant en cada esdeveniment i amb cadascun dels seus prototips coneixements i habilitats, i obtenint amb ells grans èxits.

Generació Espontània és aprendre fent

Amb aquesta iniciativa que la UPV promou des de l'any 2014, es fomenta la il·lusió d'avançar en un projecte conjunt, molts d'ells amb la tutorització i l'acompanyament de docents, en els quals l'alumnat pot aportar i desenvolupar l'aprés a les aules i totes les seues inquietuds.

D'aquesta manera, el programa Generació Espontània contribueix a la formació integral de l'estudiant, facilitant-li l'adquisició de competències transversals en contacte directe amb problemes reals.

Si encara no saps quin és el millor equip de Generació Espontània per a tu, no et perdes la jornada que tindrà lloc el dijous, 21 d'octubre, a les 12 hores, a la Sala de Conferències 1 i 4, del Campus de Gandia.

(20/10/2021)