Ajudes de menjador

Obert el termini de sol·licituds per al curs acadèmic 2021-2022

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha convocat les ajudes de menjador, a través de les quals distribuirà un total de 54.231 menús entre l'alumnat matriculat en estudis oficials de grau o màster.

L'adjudicació de les ajudes es durà a terme en dues fases. La primera (ordinària) -oberta fins al 6 de setembre- i distribuirà el 85% dels bons disponibles. La segona (extraordinària i únicament per a aquells estudiants que hagen hagut de matricular-se en una data posterior a la de finalització de la fase 1) concedirà el 15% restant entre les sol·licituds presentades del 17 al 30 de setembre.

Requisits econòmics i acadèmics

Les ajudes s'adjudicaran als estudiants que, en el curs acadèmic anterior, van superar el 40% dels crèdits en els quals es van matricular, si aquests superaven els 40 ECTS (temps complet), o el 50% si estaven matriculats a temps parcial (40 ECTS o menys). Les sol·licituds de qui compleix els requisits acadèmics es prioritzen d'acord amb la renda per càpita de la unitat familiar, fins a un màxim de 8.000 euros, en ordre creixent, fins a esgotar el nombre d'ajudes convocades.

No aprofitar el 90% dels vals concedits implica la pèrdua de l'ajuda

Amb l'objectiu d'utilitzar la major quantitat possible de vals i aconseguir que el major nombre possible de sol·licitants es beneficien d'aquests, es durà a terme un control dels bons consumits. Així, a aquelles persones beneficiàries que el 31 de gener de 2022, sense causa prou justificada segons el parer de la Comissió d'Acció Social, no hagen utilitzat almenys el 90% de l'ajuda concedida fins aquesta data, els serà revocada l'ajuda, i es reassignaran els bons a sol·licitants que es troben en la llista d'espera.

De la mateixa manera, a la finalització del segon semestre (31 de juliol de 2022), les persones beneficiàries que no hagen aprofitat el citat 90% dels vals concedits sense justificació suficient, no podran obtenir l'ajuda de menjador el primer semestre del curs 2022-2023.

L'ús indegut de l'ajuda (només és vàlida per al menú del dia) o l'ús per persones diferents de la titular, provoca la revocació d'aquesta.

Com se sol·licita?

Qualsevol alumna o alumne interessat pot sol·licitar l'ajuda de menjador (entre 10 i 80 bons) emplenant el formulari, accessible per via telemàtica, que es troba disponible en la informació personalitzada de l'alumnat (intranet).

(03/09/2021)