Pagament de la matrícula

L'alumnat del curs 2021-2022 pot pagar-la de manera fraccionada, fins un màxim de vuit mensualitats

L'alumnat del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) pot triar entre diferents modalitats de pagament de les taxes de matrícula corresponents al curs acadèmic 2021-2022.

D'una banda, si s'elegeix abonar el càrrec en compte, disposa de l'opció de realitzar un únic pagament al setembre; dividir-lo en dos (un pagament al setembre i un altre al febrer), o fraccionar el total en vuit quotes i abonar, des de setembre fins a abril, la part proporcional.

D'altra banda, si es tria com a forma de pagament l'abonament a través de targeta bancària, l'estudiant pot, o bé realitzar un únic pagament o fraccionar-lo en dos.

L'opció es tria en el moment de l'automatrícula

Cap de les opcions elegibles comporta ni costos ni tràmits afegits associats. Simplement, n'hi ha prou amb triar l'opció desitjada en el moment de dur a terme l'automatrícula (en l'apartat Actualització de dades personals). La sol·licitud es concedeix de manera automàtica.

Recorda que, si elegeixes com a forma de pagament el càrrec en compte, has d'adjuntar emplenat -si no està disponible de cursos anteriors- el formulari d'autorització per al càrrec bancari de taxes acadèmiques (el pots reobar en la teua intranet).

Facilitats, també, per a qui s’incorpore més tard

Així mateix, aquell estudiantat que s'incorpore més tard i trie l'opció de pagar de manera fraccionada, no ha d'abonar directament els pagaments anteriors, sinó que el total es dividirà entre els mesos restants.

L'import mínim per a acollir-se a aquesta mena de pagament és de 360 euros per curs, és a dir, de 45 euros/mes.

(21/07/2021)