17/01/23
Cursos de valenciā del segon quadrimestre del 2022-2023

El termini de preinscripció finalitza el 31 de gener

El Vicerectorat d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ofereix cursos de valencià per al segon quadrimestre del 2022-2023 dels nivells (A1, A2, B1, B2, C1 i C2), amb l’objectiu d’ajudar a la formació en valencià, tant per a millorar-ne el coneixement com per a començar-lo a aprendre.

A més, els cursos són adequats per a preparar-se per a les proves d’acreditació de les universitats (CIEACOVA, cieacova.com), de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) o altres institucions.

DESTINATARIS: comunitat universitària (estudiants, PAS, PDI i membres d’Alumni UPV Plus)

MODALITATS

• Cursos per videoconferència (TEAMS), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2

• Cursos presencials o A1, A2 i B2: Campus de Vera o C1 i C2: Campus de Gandia

• Cursos en línia (asíncrons), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2

GRUPS REDUÏTS: entre 10 i 20 persones per curs

NIVELLS DELS CURSOS: A1, A2, B1, B2, C1 i C2

CURSOS: A1 per a nouvinguts, A2.2, B1.2, B2.2, C1.2 i C2.2

DATES: en general, entre el 13 de febrer i el 10 de maig de 2022

PREU REDUÏT: 10 euros

PREINSCRIPCIÓ: fins al 31 de gener, en l’enllaç de la taula de cursos (Punxa ací per veure la taula de cursos), punxant sobre el nom del curs, tenint en compte la modalitat i l’horari en què s’imparteix. Les places són limitades.

Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia, spnl.cursos@upv.es, spnl@upv.es)

Amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. «Sempre teua. La teua llengua»