Trobada literària

Rosario Raro, autora de la novel·la Volver a Canfranc, estarà el dijous 26 de maig al Club de Lectura d'Alumni UPV

[ 11/05/2016 ]
Trobada literària

L'autora de la reeixida novel·la Volver a Canfranc protagonitzarà la pròxima trobada literària del Club de Lectura Alumni UPV, que tindrà lloc el 26 de maig, a les 18 hores, a la seu de la Gastrollibreria Muez (c/ plaça del Mercat, núm. 20), a València.

Els assistents tindran oportunitat de xarrar amb l'escriptora castellonenca i intercanviar impressions sobre la lectura d'aquesta novel·la situada en la Segona Guerra Mundial, que combina realitat i ficció per a relatar la història verídica d'un grup d'herois, la majoria anònims, que van arriscar les vides per a ajudar milers de ciutadans jueus a escapar de l'horror nazi a través de la mítica estació pirinenca de Canfranc, presa en aquells anys per soldats alemanys.

Rosari Raro (Castelló, 1971) és doctora en Filologia. Va estudiar Tècniques d'Escriptura Creativa a la Universidad Mayor de San Marcos i la Universidad Católica del Perú, país on va viure durant una dècada. Ha impartit nombroses conferències i dirigeix, des que es va fundar, l'Aula d'Escriptura Creativa de la Universitat Jaume I de Castelló.

És autora, entre altres obres, de Boca do Inferno, Surmenage, Perder el juicio, Los años debidos, Finlandia, La llave de Medusa, Desarmadas e invencibles y El alma de las máquinas. La seua obra ha sigut traduïda a diversos idiomes i ha rebut nombrosos premis literaris, tant nacionals com internacionals.

Més plans d'oci i temps lliure

Si a més d'un bon llibre, també busques relaxar-te, desconnectar de la bullícia de la ciutat i gaudir amb els teus dels dies de primavera, no hi ha res millor que gaudir de la natura d'una forma diferent i divertida. Aquest és el pla que Calderona Viva et proposa cada mes amb les seues rutes teatralitzades per la Serra Calderona. En l'enllaç que figura a peu de pàgina pots consultar les pròximes eixides. A més, recorda que ofereixen descomptes especials tant per als Alumni UPV com per a la resta de membres de la comunitat universitària.

Notícies destacades

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors