Esport i solidaritat

Alumni de la UPV et convida a participar en el I Torneig Solidari de Pàdel, que tindrà lloc el 17 d'octubre al campus de Vera.

[ 01/07/2015 ]

Enguany, per primera vegada, Alumni de la UPV organitza el I Torneig Solidari de Pàdel, que tindrà lloc el dissabte 17 d'octubre del 2015. Es tracta d'una trobada en la qual es convida a participar tant a titulats com a estudiants d'últim curs, així com al PAS i PDI de la UPV que vulga gaudir d'un dia d'esport i al mateix temps col·laborar amb una bona causa. En aquesta ocasió, es destinaran 10 euros de cada inscripció a la Coordinadora Valenciana d'ONGD (CVONGD), entitat amb la qual la UPV col·labora de forma estreta.

El torneig, que es juga per parelles, tindrà lloc a les pistes de pàdel del campus de Vera de la UPV (al costat de la residència del Col·legi Major Galileu Galilei). Hi ha tres categories: femenina, masculina i mixta. L'únic requisit que hi ha és que un dels integrants de la parella siga membre de la comunitat universitària de la UPV.

Els partits començaran a les 9 hores i la finalització del torneig està prevista a les 15 hores d'aquest mateix dia. Posteriorment, hi haurà un aperitiu i es procedirà al lliurament de trofeus per a les parelles guanyadores. Hi haurà premis per als campions i subcampions de cada categoria. També es realitzarà un sorteig de material esportiu i s'obsequiarà a tots els participants amb un regal de record.

Juga per una bona causa

El preu de la inscripció és de 30 euros per parella i el nombre de places és limitat. Per a aquesta primera edició, hi ha 24 places convocades: 12 parelles en categoria masculina i 6 més en femenina i mixta, respectivament. Si hi tens interès, deixa les teues dades en l'enllaç que adjuntem al peu de pàgina.

Des d'Alummi de la UPV us animem a participar en aquest esdeveniment esportiu. Serà un dia especial per a passar-ho bé, practicar esport i, al mateix temps, contribuir aportant un granet d'arena a una bona causa com ho és ajudar a la labor que desenvolupa la Coordinadora Valenciana d'ONGD.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant