Capacitació docent

La UPV obri fins al 31 de juliol la inscripció en els cursos en línia per a obtenir el Certificat de Capacitació en Valencià, o en Anglès, per a ensenyament no universitari.

[ 22/06/2015 ]

Per segon any consecutiu, la Universitat Politècnica de València (UPV) ofereix, en línia i de cara al pròxim curs 2015-2016, els títols d'Expert Universitari en Competència Professional per a l'Ensenyament en Valencià i d'Expert Universitari en Competència Professional per a l'Ensenyament en Anglès, la qual cosa permetrà a qui en supere les proves corresponents obtenir directament, a més d'un títol propi de la UPV, el corresponent Certificat de Capacitació, fonamental per a treballar en docència no universitària (per exemple, en centres educatius públics o en serveis o unitats de suport escolar i educatiu dependents de la Generalitat Valenciana).

El Certificat de Capacitació per a l'Ensenyament en Valencià faculta, a més, per a impartir continguts de valencià en educació infantil i en educació primària, en l'àrea de Valencià: Llengua i Literatura.

Formació en línia.

Amb un total de 24 crèdits ECTS (240 hores) cadascun, els títols estan dirigits tant a la comunitat universitària de la UPV com al públic general, i, llevat de la prova final, s'imparteixen totalment en línia. Els cursos tindran lloc del 21 de setembre al 17 de juny del 2016. El preu de la matrícula és de 200 euros per a membres de la UPV (alumnes, PAS, PDI i Alumni) i de 350 per a la resta de persones interessades.

Requisits i preinscripció.

Qui vulga matricular-s'hi s'ha de preinscriure a través dels formularis en línia els enllaços dels quals figuren al peu de pàgina; cal que acredite una competència lingüística mínima (el certificat C1 o mitjà de valencià o el B2 d'anglès) i que haja obtingut el títol de grau, llicenciatura, diplomatura, enginyeria o arquitectura.

També s'hi admetran, amb la consideració de matrícula provisional, els estudiants de títols de grau que tinguen pendent superar menys de 30 crèdits ECTS, treball final de carrera inclòs.

El període de preinscripció acaba el dia 31 de juliol del 2015. Les vacants de tots dos cursos es cobriran per ordre d'entrada.

Convalidació de crèdits

La matriculació simultània en els dos títols permetrà la convalidació de 8 crèdits. I això val també en el cas de la matrícula en un dels dos títols d'experts, si ja s'ha fet l'altre durant el passat curs 2014-2015.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic