Esports UPV

Posa't en forma per a l'estiu. Consulta tota l'oferta esportiva de la UPV per als mesos de juny i juliol. Si encara no ets soci, encara tens temps. Informa-te'n!

[ 29/05/2015 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través del Servei d'Esports, obri un any més la possibilitat -als membres de la comunitat universitària i externs- de fer-se socis d'esports només per al període estival (de l'1 de juny al 31 de juliol del 2015) i gaudir així, per només 10 euros en el cas dels alumnes i de 20 euros per al personal d'administració i serveis (PAS) i personal docent i investigador (PDI), de totes les instal·lacions esportives de la UPV i d'un extens i variat programa esportiu d'estiu per a posar-te en forma abans de les vacances.

Com cal donar-se d'alta?

Per a l'alta com a soci, els membres de la comunitat universitària poden realitzar-la a través de la intranet (Serveis/Servei d'Esports/Alta soci d'Esports). El personal extern ha de personar-se en l'administració de l'edifici d'Esports (7C).

Uneix-te a la vida saludable

El carnet de soci durant aquests dos mesos permet gaudir de totes les instal·lacions esportives de la UPV; d'una extensa oferta d'activitats dirigides; dels programes En Forma i Aula Salut d'estiu, com també de l'Escola de Corredors de la UPV, amb entrenaments personalitzats, i tot això, sense cost addicional; a més de l'accés a les escoles de tennis i pàdel (amb una quota reduïda), i també descomptes per als cursos i tallers del Programa de formació esportiva.

Consulta tota la informació del programa d'esports per a aquest estiu en l'enllaç situat a peu de pàgina.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic