Resultats de la preinscripció

Si estàs en llista d'espera d'algun grau de la UPV, no et perdes l'adjudicació de places vacants el dia 26 i, previsiblement, també el 30 de juliol de 2013.

El divendres 26 de juliol es fan públics els resultats de les places vacants. Pots consultar-los en el primer enllaç que figura a peu de pàgina. Els alumnes admesos en aquesta adjudicació de vacants es matriculen el dilluns 29 de juliol, des de les 9 h fins a les 21 h.

Pots consultar l'hora en què has de matricular-te en aquest mateix enllaç o a través de la web de la UPV. Recorda que la matrícula es realitza des de casa amb un ordinador connectat a Internet.

Si no et matricules en la cita assignada, perds la plaça. Si et matricules d'una titulació i, posteriorment, t'admeten en un altre grau que t'interessa més, pots matricular-te en aquest últim i anul·lar la matrícula anterior. I, si estàs en llista d'espera d'algun grau de la UPV, no et deus perdre l'adjudicació de places vacants. Consulta novament aquesta pàgina el dimarts 30 de juliol.

Si el teu objectiu és treballar com a enginyer (aeronàutic; agrònom; de camins, canals i ports; industrial; informàtic; de forest; químic; de telecomunicació) o arquitecte, consulta el tercer enllaç, de professions regulades.

Com es formalitza la matrícula

La Universitat Politècnica de València posa a la disposició dels alumnes el sobre virtual de matrícula del curs 2013-2014, que s'estructura en tres parts: informació general per a la matrícula, informació específica del centre (escola o facultat) d'estudis, i informació sobre serveis dirigits als estudiants.

En el primer apartat, trobaràs: normatives, terminis, documentació i punts d'informació. Dins de la informació específica del centre d'estudis, cada escola o facultat inclou els horaris de classe i el Programa Integra, amb les Jornades d'Acollida i el Pla d'acció tutorial universitari. I en informació sobre serveis apareix la Biblioteca, Esports, la Casa de l'Alumne, Pràctiques en Empreses, Intercanvi Acadèmic, etc.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord