Portes obertes 2012-2013

Fins al dimarts 20 de novembre de 2012, els centres d'educació secundària poden inscriure's en les jornades que organitza la Universitat Politècnica de València.

Enguany, el programa de Jornades de Portes Obertes de la UPV compleix 20 anys. El 1992 van començar les sessions informatives al campus de Vera (València) per als futurs alumnes. 20 anys després, el fons segueix sent el mateix: proporcionar als alumnes totes les dades necessàries perquè facen la millor elecció; no obstant això, les formes no han deixat de renovar-se.

En l'enllaç que figura a peu de pàgina es pot consultar tota la informació referent a les Jornades de Portes Obertes en les dues modalitats: per a alumnes de batxillerat i de cicles formatius de grau superior, orientadors, tutors i professors, i per a famílies. Els centres d'educació secundària poden inscriure's en les jornades a través d'Internet, emplenant un senzill formulari, que estarà actiu a partir del dijous 18 d'octubre de 2012.

Quant a la mecànica general de la jornada, continua el programa del curs passat perquè, d'aquesta manera, els estudiants de secundària passen més minuts amb els universitaris i menys en les xarrades.

I, com sempre, s'inclouen diferents visites especialment dirigides als pares dels alumnes, que es realitzen en dissabte perquè els resulte més còmode assistir-hi. El formulari d'inscripció estarà disponible a partir del dimarts 18 de desembre de 2012.

Totes les jornades, tant les d'alumnes com les de pares, són gratuïtes.

Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant