Telegrafies

La Universitat Politècnica de València ha acostat la ciència a 3.200 persones des del campus de Gandia amb el projecte Telegrafies: trencant barreres.

Telegrafies: trencant barreres és una iniciativa de divulgació científica, finançada per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT), que ha acostat la ciència i la innovació que es produeix a la Universitat Politècnica de València, a 3.200 persones de la Comunitat Valenciana, la majoria joves, a través d'accions presencials.

A aquesta divulgació científica presencial s'ha unit la divulgació a través del programa de televisió Telegrafies, emès en la televisió de la Universitat Politècnica de València i en Telesafor.com (amb un públic potencial de centenars de milers de persones), i la redifusió dels continguts per mitjans 2.0, com ara el bloc de Telegrafies, el Canal Youtube del campus de Gandia de la UPV i les xarxes socials de la UPV, especialment, les del campus de Gandia.

En aquesta edició de Telegrafies, un dels públics objectius primordials ha sigut el de les persones amb difícil accés a la ciència: persones amb discapacitat, persones de poblacions xicotetes i apartades, persones recloses. Per a elles s'han dissenyat accions de divulgació científica en les quals aquestes persones eren les protagonistes, de manera que podien traslladar a la societat quines són les barreres que els dificulten participar en igualtat de condicions en el desenvolupament científic.

El projecte Telegrafies: trencant barreres ha comptat amb el suport del Vicerectorat d'Ocupació i Acció Social de la UPV i de la Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I.

• Bloc de Telegrafies
  • Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share