Cuina en acció

El divendres 9 de març, viu en directe "Cuina en acció", l'exhibició de preparació d'Evarist Miralles, campió d'Espanya de Cuiners 2011, per al Bocuse d'Or Europa 2012 a la UPV.

La Universitat Politècnica de València acull "Cuina en acció", l'exhibició de preparació del Bocuse d'Or Europa que el Campió d'Espanya de Cuiners 2011, Evarist Miralles, oferirà al costat del seu ajudant Carlos Monsonís i molts dels cuiners de major prestigi del panorama nacional.

El Bocuse d'Or és el Campionat del Món de Cuina, que es disputa, de manera biennal, des del 1987, i que viurà la pròxima edició el 2013. Per a participar-hi, el campió espanyol ha de superar un darrer escull, el Bocuse d'Or Europa 2012, que tindrà lloc a Brussel·les el proper mes de març.

Evarist Miralles oferirà una exhibició de preparació per a aquesta competició classificatòria al costat del seu ajudant, Carlos Monsonís, i el seu equip tècnic, que comprèn molts dels qui són considerats com els millors xefs del panorama nacional: Paco Roncero, Ricard Camarena, Joan Roca, Pedro Subijana, Quique Dacosta, Susi Díaz, Paco Torreblanca, Daniel Álvarez, Kristian Lataud i Bern Knoller.

L'exhibició de preparació d'Evarist Miralles té lloc el divendres 9 de març, de 8 a 15 h, a la sala d'actes de l'edifici Nexus (edifici 6G) de la Universitat Politècnica de València. Si estàs interessat a assistir a "Cuina en acció" i aprendre de la mà dels millors cuiners d'Espanya, ja pots inscriure-t'hi al Centre de Formació Permanent, a través dels enllaços que hi ha tot seguit.

• cfp@cfp.upv.es
  • Tel. 96 387 77 51

• Centre de Formació Permanent (CFP)
  • Notícia en UPV TV