2a Edició del concurs 'El teu grau UPV en TikTok'

Allibera la teua creativitat en TikTok, mostra al món sencer com és estudiar el teu grau universitari i guanya abonaments per als millors festivals musicals

[ 08/02/2023 ]

L'Àrea de Comunicació (ACOM) de la Universitat Politècnica de València (UPV) llança la segona edició del concurs El teu grau UPV en TikTok, per a donar a conèixer els seus graus entre la comunitat de la plataforma social.

Com s’hi participa?

1 - Tria un grau i crea un vídeo original i de bon humor sobre ell, que dure com a màxim 40 segons.
2 - Publica'l en TikTok amb l'etiqueta #grausUPV23.
3 - Indica clarament en la descripció sobre quin títol és el vídeo i esmenta la @UPV en el text.

Ja està: ja formes part del concurs! Publica tants vídeos com vulgues. Del mateix grau o d'altres, hi ha un premi per grau com a mínim.

Puja el teu audiovisual entre el 8 de febrer i el 26 de març del 2023, tots dos inclosos. Has de ser estudiant de la UPV durant el curs 2022-2023 per a poder participar (en qualsevol nivell dels títols oficials: grau, postgrau o doctorat).

Republicarem els millors vídeos en el nostre canal de TikTok, sempre atribuint-te l'autoria, per descomptat.

Qui guanya?

Un jurat –compost per cinc persones entre l'ACOM i l’edició del canal de la UPV en TikTok– triarà els tres millors vídeos entre tots els presentats, i atorgarà els premis d’or, plata i bronze.

A més, el millor tiktok que represente cadascun dels 49 graus que pots estudiar a la Universitat Politècnica de València, també s'emportarà un altre premi.

Volem vídeos positius, divertits, originals i de bon humor! (i si no n'hi ha, tindrem l'obligació de declarar desert algun grau; cosa que no volem fer per res del món).

El 3 d'abril es publicarà qui ha guanyat.

Els premis

Els premiats i premiades amb l’or, la plata o el bronze podran triar (en aquest ordre) dos abonaments per al festival que elegisquen. En tenim tres dobles per a regalar!

• Dos abonaments generals per a l'Arenal Sound
  • Dos abonaments generals per al FIB.
  • Dos abonaments generals per al Viñarock.

El millor vídeo de cada grau (37 graus i 12 dobles graus), o el segon en cas que coincidisca amb els premis anteriors, rebrà també una motxilla oficial UPV Nike.

• 49 motxilles oficials UPV Nike

Gràcies als festivals com a patrocinadors d'aquest concurs.

A participar!

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato