El futur tria la UPV

Rècord històric en alumnat de nou ingrés i d'estudiants que trien la Universitat Politècnica de València com a primera opció

[ 28/07/2022 ]

El futur tria la Universitat Politècnica de València (UPV). Un total de 8.536 alumnes i alumnes s'han decidit per la institució que dirigeix José E. Capilla com a primera opció per a cursar els seus estudis de grau, la qual cosa suposa un rècord històric per a la institució acadèmica valenciana, que ha cobert un 99,4% de les places oferides.

La xifra adquireix encara major impacte en un context en el qual –amb quasi un 10% menys d'estudiants examinats de les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) enguany en la Comunitat Valenciana (CV) respecte al curs anterior– la UPV ha oferit un 11,7% més de places que en 2021-22: 5.485, per 4.910 del curs passat.

Màxim històric de demanda

Les dades suposen un augment del 21% respecte a fa dos anys quant a estudiants que trien com a primera opció la UPV, en el que és el rècord absolut de la institució.

Els nous graus UPV cobreixen el 100% de les seues places

L'èxit dels resultats de la UPV inclou també els seues dos nous graus, ja que tant el de Gestió del Transport i Logística com ara el d'Informàtica Industrial i Robòtica han cobert el 100% de les seues places amb sol·licituds com a primera opció.

15 titulacions UPV amb notes de tall superiors a 12

Quant a les notes de tall de les titulacions UPV, cal assenyalar que 15 d'aquestes superen els 12 punts. La major d'aquest curs correspon al doble Grau en Enginyeria Informàtica + Matemàtiques, amb una nota de tall de 13,504.

Li segueixen per aquest ordre:

• Grau en Enginyeria Aeroespacial: 13,336
  • Doble Grau en ADE + Matemàtiques: 13,184
  • PARS en Enginyeria Aeronàutica: 13,03
  • Doble Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació + Matemàtiques: 12,932
  • Grau en Biotecnologia:12,928
  • Grau en Enginyeria Biomèdica: 12,926
  • Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials: 12,803
  • Doble Grau en Enginyeria Civil + Matemàtiques: 12,684
  • Doble Grau en Biotecnologia + Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural: 12,424
  • Grau en Enginyeria Física: 12,41
  • Grau en Disseny i Tecnologies Creatives: 12,24