Comunicat UPV

La instituciķ habilitarā un model híbrid per a garantir l'estabilitat en la docčncia de graus i māsters del curs 2020-2021

[ 03/07/2020 ]

Comunicaciķ sobre la docčncia dels graus a la UPV. Curs 2020-2021

Durant el curs 2020-2021, la Universitat Politčcnica de Valčncia (UPV) oferirā ensenyament presencial en totes les titulacions de grau, amb atenciķ presencial singular per a l’alumnat de primer curs, respectant totes les mesures preventives i de seguretat que establisquen en cada moment les autoritats sanitāries.

El model docent garantirā la possibilitat de l'aprenentatge a distāncia durant tot el curs acadčmic per a aquell alumnat que tinga dificultat o impossibilitat de desplaįament a la UPV, especialment per motius derivats de la COVID-19.

S'habilitarā un model híbrid que combinarā la presencialitat i la no-presencialitat en diferents nivells acadčmics. La planificaciķ docent prevista en cada grau estā disponible per a la consulta en la pāgina web de la titulaciķ. Alternativament, es pot solˇlicitar informaciķ detallada i personalitzada a l'escola o facultat.

Comunicaciķ sobre la docčncia dels māsters a la UPV. Curs 2020-2021

La UPV garantirā un model docent estable en els māsters per al curs 2020-2021, possibilitant l'aprenentatge a distāncia durant tot el curs acadčmic per a aquell estudiantat que tinga dificultat o impossibilitat de desplaįament a la UPV, especialment per motius derivats de la COVID-19.

El model docent pot combinar activitats formatives presencials i no presencials, ateses les competčncies definides, les necessitats formatives i el perfil dels alumnes; amb el nivell de qualitat acadčmica que caracteritza la UPV, i respectant totes les mesures preventives i de seguretat que establisquen, en cada moment, les autoritats sanitāries.

Hola! Hola!
El curs 2024-2025 arranca en la UPV amb un missatge: ací, tu eres l'estrela
ARWU 2024 ARWU 2024
El rānquing de Xangai reconeix un any més la UPV com a millor politčcnica d'Espanya