Comunicat UPV

La institució habilitarà un model híbrid per a garantir l'estabilitat en la docència de graus i màsters del curs 2020-2021

[ 03/07/2020 ]

Comunicació sobre la docència dels graus a la UPV. Curs 2020-2021

Durant el curs 2020-2021, la Universitat Politècnica de València (UPV) oferirà ensenyament presencial en totes les titulacions de grau, amb atenció presencial singular per a l’alumnat de primer curs, respectant totes les mesures preventives i de seguretat que establisquen en cada moment les autoritats sanitàries.

El model docent garantirà la possibilitat de l'aprenentatge a distància durant tot el curs acadèmic per a aquell alumnat que tinga dificultat o impossibilitat de desplaçament a la UPV, especialment per motius derivats de la COVID-19.

S'habilitarà un model híbrid que combinarà la presencialitat i la no-presencialitat en diferents nivells acadèmics. La planificació docent prevista en cada grau està disponible per a la consulta en la pàgina web de la titulació. Alternativament, es pot sol·licitar informació detallada i personalitzada a l'escola o facultat.

Comunicació sobre la docència dels màsters a la UPV. Curs 2020-2021

La UPV garantirà un model docent estable en els màsters per al curs 2020-2021, possibilitant l'aprenentatge a distància durant tot el curs acadèmic per a aquell estudiantat que tinga dificultat o impossibilitat de desplaçament a la UPV, especialment per motius derivats de la COVID-19.

El model docent pot combinar activitats formatives presencials i no presencials, ateses les competències definides, les necessitats formatives i el perfil dels alumnes; amb el nivell de qualitat acadèmica que caracteritza la UPV, i respectant totes les mesures preventives i de seguretat que establisquen, en cada moment, les autoritats sanitàries.

Fellowship Award Fellowship Award
El professor de la UPV Luis Manuel Sánchez rep un premi de la Societat Europea per a la Formació en Enginyeria SEFI
Casa dels Caramels Casa dels Caramels
La Universitat Politècnica de València adquireix l'edifici per a la seua extensió universitària en el centre històric de València