"Aquesta vegada vote"

La UPV se suma a una campanya per a fomentar el vot de la joventut en les eleccions europees

[ 15/04/2019 ]

La UPV, juntament amb la Casa de l'Alumne, s'ha sumat a la campanya "Aquesta vegada vote", promoguda per la Unió Europea dins del marc de les eleccions al Parlament Europeu, que tindran lloc el pròxim 26 de maig.

Aquesta campanya anima la ciutadania europea en general, i el vot jove en particular, a participar en les pròximes eleccions al Parlament Europeu, a involucrar-se activament en el debat públic i a informar-se sobre el funcionament de la Unió Europea i els seus organismes.

En les anteriors eleccions europees del 2014, només un 27% de la joventut espanyola entre els 18 i els 24 anys van acudir a les urnes. Per això, el Parlament Europeu ha llançat una campanya específicament a aquesta franja d'edat perquè prenguen consciència de la importància de participar en les eleccions europees el pròxim 26 de maig, perquè elles i ells són el futur d'Europa.

Viure i treballar en tota la Unió Europea sense necessitat de passaport o el programa Erasmus han sigut alguns dels avanços que, gràcies a la Unió Europea, ha sigut possibles. Però també assumptes tan crucials per als joves com les ajudes a l'ocupació, la lluita contra el canvi climàtic o el mercat digital, entre moltes altres qüestions, es decideixen al Parlament Europeu.

Taula informativa a la Casa de l'Alumne

Com a part d'aquesta campanya, s'ha instal·lat, fins al 26 de maig, al vestíbul de la planta baixa de la Casa de l'Alumne, una taula-mostrador on poder consultar i informar-se de primera mà sobre aquests comicis i l'important paper de les institucions europees en multitud de directives que afecten el nostre dia a dia i, especialment, aquelles que preocupen i que poden afectar la joventut europea.

També pots consultar més informació sobre la campanya en la pàgina web www.estavezvoto.eu

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC